Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Unboxing - Christmas Cherrybox by Natura Siberica 2017



Όπως και πέρυσι,έτσι και φέτος το Cherrybox μας ετοίμασε ένα χριστουγεννιάτικο κουτάκι σε συνεργασία με την Natura Siberica.Αυτά τα κουτάκια έχουν συγκεκριμένο και μάλλον μικρό αριθμό τεμαχιών και έτσι μέσα σε δύο ημέρες το κουτάκι βγήκε sold out,χωρίς να προλάβω να κάνω παραγγελία.Παρόλο αυτά στάθηκα τυχερή,γιατί μετά απο λίγες ημέρες επανακυκλοφόρησε και έτσι το έχω στα χέρια μου!

Πάμε να δούμε τι έχει μέσα και αν άξιζε η αναμονή!
Το κουτάκι περιέχει 5 full size προϊόντα και 2 δειγματάκια.Είναι αρκετά μεγάλο,σε μαύρο χρώμα και στο πάνω μέρος του,έχει μία χριστουγεννιάτικη παράσταση.


Και ανοίγοντας το,είναι κάπως έτσι...




Το πρώτο προϊόν που έπιασα στα χέρια μου,ήταν φυσικά το νέο λανσάρισμα της Natura Siberica,το βούτυρο καθαρισμού για το πρόσωπο.Υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδοχές,η "μαύρη" και η "λευκή",εγώ επέλεξα την δεύτερη γιατί απευθύνεται σε κανονικές ή μικτές επιδερμίδες,καθώς περιέχει λευκή άργιλο,που βοηθάει στην εξισορρόπηση της λιπαρότητας.Επίσης υπάρχει και μία πλαστική σπάτουλα,ώστε να παίρνεις το προϊόν με αυτή,χωρίς να τοποθετείς τα δάχτυλα σου και να δημιουργούνται βακτήρια κτλ.Ακόμη δεν το έχω χρησιμοποιήσει,γιατί έχω μέρες να βαφτώ!!Είναι δυνατόν;Κι'γω απορώ με τον εαυτό μου,πως κρατιέμαι...όμως μόλις έχω μία ολοκληρωμένη άποψη,θα επανέλθω με νέα ανάρτηση!


Τα προϊόντα σώματος,αυτής της μοσχοβολιστής σειράς,απορώ γιατί δεν τα είχα δοκιμάσει νωρίτερα...Στο δικό μου κουτάκι έτυχε το άρωμα "Strawberry &Chocolate",ενώ υπάρχει και άλλο άρωμα "Almond & Honey".Είναι μία ελαφριά mousse σώματος που το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό μυρίζοντας την,είναι να την φας!Μυρίζει πραγματικά φράουλα και σοκολάτα.Απλώνεται πολύ εύκολα,ενυδατώνει και ταυτόχρονα αφήνει και απαλά αρωματισμένη την επιδερμίδα.Σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της ίδιας σειράς,όπως κάποιο scrub.


Το επόμενο προϊόν είναι για τα μαλλιά και είναι ένα conditioner για την ενδυνάμωση των μαλλιών.Νομίζω πως πρόκειται για νέο brand που έχει προστεθεί στην Natura Siberica,αν δεν είναι έτσι διορθώστε με.Το conditioner έρχεται στην γενναιόδωρη ποσότητα των 500ml και νομίζω πως θα μου χρησιμεύσει πολύ,γιατί τα δικά μου μαλλιά είναι αρκετά αδύναμα και με τάση τριχόπτωσης τους περισσότερους μήνες του χρόνου.Το προϊόν αποτελείται μόνο απο φυσικά συστατικά,όπως είναι τα βότανα και ακόμη περιέχει βιολογικό έλαιο δεντρολίβανου,που συμβάλλει στο να γίνει η τρίχα ισχυρότερη.


Την φυσική λευκαντική οδοντόκρεμα με κάρβουνο,ήθελα πολύ να την δοκιμάσω για να δω αν όντως κάνει και οτι υπόσχεται.Γιατί οι γνώμες που έχω ακούσει είναι διφορούμενες.Όπως και για τα υπόλοιπα προϊόντα,εννοείται πως και γι'αυτό θα σας μιλήσω σε μελλοντική ανάρτηση για να σας πω τις εντυπώσεις μου.


Για το τέλος σας άφησα την καινούργια μάσκα προσώπου,η οποία είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος και περιέχει εκχύλισμα βιολογικού ginseng,εκχύλισμα βιολογικού acai και εκχύλισμα χρυσής ρίζας που ενυδατώνουν την επιδερμίδα και καθυστερούν την διαδικασία της γήρανσης,προσφέροντας ανορθωτική δράση.Την χρησιμοποίησα μία φορά και μου άρεσε,αλλά φυσικά δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα με μία μόνο χρήση,οπότε θα σας μιλήσω και γι'αυτήν εν καιρώ.
Τα δειγματάκια τα εκτιμώ σε κάθε συνδρομητικό κουτάκι,όπως και σε κάθε ηλεκτρονική παραγγελία απο φαρμακείο.Γιατί;Σου δίνεται η δυνατότητα να καταλάβεις,αν ένα προίόν κάνει για εσένα και αξίζει να το αγοράσεις στο κανονικό του μέγεθος.Το πρώτο δειγματάκι είναι μία μάσκα μαλλιών με σύκο,για λάμψη και το δεύτερο,μία κρέμα ματιών αναζωογόνησης για τις ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες.

Συμπερασματικά να σας πω,οτι το κουτάκι του Cherrybox σε συνεργασία με την Natura Siberica,ήταν πολύ επιτυχημένο κατά την γνώμη μου.
Περιέχει προϊόντα απο διάφορες κατηγορίες,όπως και καινούργιες κυκλοφορίες.
Και φυσικά η τιμή όλων των προϊόντων ξεχωριστά,ξεπερνάει κατά πολύ,την τιμή του κουτιού που ήταν 30ευρώ,άρα είναι και ένα καλό deal.
Δυστυχώς το συγκεκριμένο κουτί,δεν είναι πια διαθέσιμο,αλλά μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα μεμονωμένα στην ιστοσελίδα του Cherrybox,όπως και της Natura Siberica.

Πως σας φάνηκε το unboxing απο το Cherrybox;
Ποιό προϊόν έχετε ή θα θέλατε να δοκιμάσετε;

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή



Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο το κουτάκι Μιμή μου!Συμφωνώ πως είναι από τα καλύτερα που έχει βγάλει το cherrybox και συμφέρει πολύ από άποψη τιμής!Τις κρέμες σώματος τις αγαπάμε πολύ ειδικά αυτή με το αμύγδαλο και το μέλι μυρίζει υπέροχα!Περιμένουμε review για το βούτυρο καθαρισμού και φυσικά την περιβόητη οδοντόκρεμα!Να τα χαρείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!Το συγκεκριμένο κουτάκι θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερο απο το winter box που κυκλοφόρησε.Αχ η κρέμα σώματος,είναι φανταστική!!Εννοείται πως θα σας ενημερώσω για όλα,φιλιά πολλά!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηταν ενα πολυ εντυπωσιακο κουτι,ελπιζω να σε εντυπωσιασουν κ στην πραξηνολα τα προιοντα μεχρι τελους! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!Ελπίζω να μου αρέσουν όλα,φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Από τα πιο ωραία κουτιά που έχει βγάλει ποτέ το Cherrybox ^^ Εκείνες τις μέρες είχα πολλή δουλειά, και δυστυχώς δεν το πρόλαβα :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Λίλα μου,ίσως να είναι και ένα απο τα καλύτερα κουτάκια :) Δεν πειράζει που δεν το πρόλαβες,ίσως ξανα βγάλουν και του χρόνου...Και που ξέρεις,μπορεί να είναι και ακόμη καλύτερο απο αυτό!Φιλιά

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips