Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πινέλα μακιγιάζ απο AliExpress



Γειά σας,τι κάνετε;
Στην σημερινή ανάρτηση θα σας μιλήσω(μετά απο δική σας απαίτηση,σε δημοσκόπηση που έγινε στο instagram) για ένα σετ πινέλων,που αγόρασα πριν αρκετούς μήνες απο το AliExpress.Για όσες δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο site,είναι κάτι σαν κινέζικο Ebay.Δηλαδή υπάρχουν πωλητές,οι οποίοι πουλάνε την "πραμάτεια" τους και άπειρες κατηγορίες προϊόντων όπως μακιγιάζ,ρούχα,τσάντες,είδη σπιτιού,ηλεκτρικές συσκευές κτλ σε πολύ προσιτές τιμές.
Μπήκα στο site επειδή σκόπευα να παραγγείλω θήκες για το κινητό μου.Και εντελώς τυχαία,θέλω να με πιστέψετε,βρέθηκα στην beauty κατηγορία,κοιτάζοντας διάφορα πράγματα,αλλά πιο συγκεκριμένα πινέλα μακιγιάζ.
Στο παρελθόν είχε τύχει να ξανα αγοράσω πινέλα απο εκεί και συγκριτικά με την χαμηλή τιμή τους,με είχαν αφήσει πολύ ικανοποιημένη,οπότε λέω γιατί όχι;Είδα πολλά θετικά reviews και τελικά κατέληξα στο σετ,για το οποίο θα σας μιλήσω σε πολύ λίγο.
Να σας ξανα θυμήσω για όσες δεν το γνωρίζουν,οτι δεν είμαι makeup artist και γι'αυτό τον λόγο(προσωπική μου άποψη βέβαια)δεν έχω επενδύσει σε ακριβά- επαγγελματικά πινέλα,αρκούμαι σε φθηνότερα,ειδικά αν κάνουν και την δουλειά τους.


Το σετ αποτελείται από συνολικά 15 πινέλα, 6 για το πρόσωπο και 9 για τα μάτια.Στις φωτογραφίες που έχει το site,αναγράφουν το "όνομα" του κάθε πινέλου,δηλαδή τι χρήση κάνει το καθένα.Γενικά όμως εγώ χρησιμοποιώ τα πινέλα όπως με βολεύουν και όχι σύμφωνα με τι δουλειά για την οποία προορίζονται.
Ξεκινώντας απο αριστερά προς τα δεξιά θα σας πω,πως χρησιμοποιώ εγώ τα πινέλα και αν με άφησαν ικανοποιημένη.Το powder brush,είναι ένα πινέλο για την τοποθέτηση πούδρας,το χρησιμοποιώ με αυτό τον τρόπο,αλλά μερικές φορές τοποθετώ και το ρουζ μου.Είναι πολύ βολικό,ίσως και ένα απο τα αγαπημένα μου για το πρόσωπο.
Με το highlight brush,κάνω κοψίματα στο πρόσωπο μου ή γενικά το "ζεσταίνω" ,για να τοποθετώ highlighter δεν νομίζω να με βολέψει.Επίσης πολύ καλό για την συγκεκριμένη χρήση.
Το blush brush,έχει ελαφριά καμπύλη και το χρησιμοποιώ για την 'ομώνυμη" χρήση του,δηλαδή να τοποθετώ ρουζ,αλλά και για κοψίματα,πιστεύω οτι είναι πιο εύστοχο,ως προς την περιοχή που πρέπει να "κόψω".
Το repair brush,νομίζω πως είναι για διάφορες χρήσεις,αλλά ακόμη δεν έχω βρει την χρησιμότητα του,ίσως λόγω του επίπεδου σχεδιασμού του,να εξυπηρετούσε για την τοποθέτηση πούδρας ή foundation αν ήταν μεγαλύτερο.
Τα foundation brush σε αυτή την μορφή,πάντα μου είναι άχρηστα,οπότε και τα χρησιμοποιώ για να τοποθετήσω κάποια μάσκα στο πρόσωπο μου.
Και το τελευταίο πινέλο για το πρόσωπο,είναι το fan brush,με το οποίο τοποθετώ το highlighter ψηλά στα ζυγωματικά μου.Είναι συμπαγής οι τριχούλες του,δηλαδή δεν έχουν κενά και απλώνει πολύ καλά το highlighter σε μορφή πούδρας,αν το ψεκάσω όμως με κάποιο setting spray,δείχνει σα να "λασπώνει" και να δημιουργεί μπαλώματα.Οπότε δεν με έχει αφήσει εντελώς ικανοποιημένη.



Στα πινέλα ματιών δεν υπάρχει μεγάλη "ποικιλία" αφού όλα είναι eyeshadow brush,σύμφωνα με τον πωλητή ή το site;;Όσα λοιπόν γράφουν eyeshadow brush όπως θα δείτε και στην φωτογραφία τα χρησιμοποιώ είτε για να σχηματίσω την κόγχη μου,είτε για να τοποθετήσω σκιά στο καπάκι του ματιού.Εκτός απο το τρίτο πινέλο αριστερά με το οποίο ίσως να κάνω και κοψίματα στην μύτη μου.
Blooming brush,να σας πω την αλήθεια,πρώτη φορά το ακούω,οπότε εγώ το θεωρώ blending brush και με αυτό συνήθως αναμιγνύω τις σκιές μου,για να δώσω ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
Με το nose brush θα φωτίσω την άκρη της εσωτερικής γωνίας του ματιού μου,το βρίσκω εξαιρετικό γι'αυτή την δουλειά.
Με το 7ο πινελάκι της φωτογραφίας,το eyebrow brush θα γεμίσω τα φρύδια μου,ίσως και να βάλω σκιά σύριζα στις κάτω βλεφαρίδες,εξίσου βολικό και εύχρηστο.
Και τα δύο τελευταία πινελάκια της φωτογραφίας δεν τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου,το eyeliner brush γιατί δεν είμαι τόσο εξοικειωμένη ώστε να τοποθετώ με τέτοιο πινελάκι το eyeliner,συνήθως προτιμώ την μορφή στυλό και το eyebrow brush,τουλάχιστον το συγκεκριμένο το θεωρώ εντελώς αχρείαστο,αφού υπήρχε ήδη ένα.

Για να ολοκληρώσω την άποψη μου και φυσικά και το συγκεκριμένο ποστ.
Θα σας πω,οτι τα πινελάκια δεν μαδάνε καθόλου,είναι πολύ μαλακά και φυσικά είναι και πολύ οικονομικά,εδώ θα βρείτε το λινκ του πωλητή απο τον οποίο τα αγόρασα.
Στα αρνητικά τους έχω να προσθέσω πως ενώ τα έπλυνα με τον ίδιο τρόπο και καθαριστικό,όπως κάνω πάντα,κάποια δεν καθάρισαν τελείως,τι εννοώ;
Φαίνεται σα να έχει "ποτίσει" το χρώμα των σκιών στις τρίχες των πινέλων.Επίσης δεν χρησιμοποίησα καμία καινούργια σκιά.Τώρα αυτό τι μπορεί να σημαίνει...Ειλικρινά δεν γνωρίζω.
Και το δεύτερο αρνητικό είναι οτι κάποια πινέλα,ευτυχώς λίγα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στο σετ.Δεν έχουν δηλαδή κάποια χρησιμότητα ή υπάρχουν αρκετά που κάνουν το ίδιο πράγμα.
Βέβαια αυτό είναι κάτι που εγώ προσωπικά βλέπω και σε ακριβότερα σετ με πινέλα.
Γενικά όμως είμαι ευχαριστημένη,πάντα σε σχέση με την δουλειά που κάνουν και την τιμή που έχουν.
Μου κόστισαν μόνο 8 ευρώ,οπότε δεν έχω και τρελές απαιτήσεις.Για ένα καθημερινό ή ακόμη και βραδινό μακιγιάζ,είναι μία χαρά.


Εσείς αγοράζετε πινέλα απο AliExpress,Ebay και γενικά από τέτοια e-shops;
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Αξίζουν τα χρήματα τους έστω και αυτά τα λίγα;
Μείνατε ικανοποιημένες;

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή



Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο post Μιμή μου!Τα πινέλα φαίνονται πολύ όμορφα, μου ήρθε πρόσφατα και μένα ένα σετ από ebay και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Θα συμφωνήσω πως δεν είναι ανάγκη να ξοδεύουμε μια περιουσία για πινέλα μιας και τα πιο οικονομικά κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!Και τα οικονομικά προϊόντα αποδεικνύονται καλή επιλογή,ειδικά όταν έχουν θετικές αξιολογήσεις...Για την χρήση που τα κάνω και την τιμή τους,είναι πολύ καλά!Από ebay δεν έχω αγοράσει ακόμη,αλλά σίγουρα θα το κάνω κάποια στιγμή στο μέλλον!Πολλά φιλάκια <3

      Διαγραφή
  2. Αγάπη μου ειλικρινά φαίνονται πολύ όμορφα κ απτήν περιγραφή σου ενθουσιαστηκα αλλά το τι έμεινε το χρώμα προσωπικά πιστεύω μήπως γιατί μπορει οι τρίχες να είναι (μουφα)?🤔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μυρτώ μου!Αυτό δεν το σκέφτηκα,ίσως να έχεις δίκιο...Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα πινέλα!! Η αλήθεια είναι ότι είχα μπει κι εγώ στη διαδικασία να αγοράσω πινέλα μακιγιάζ παλιότερα απ' το ebay, σε πινέλα nail art κατέληξα τελικά! Χαχαχ Και στα δικά μου σε ένα fan brush που έχει άσπρες τρίχες, έχει ποτίσει το χρώμα.. βέβαια είναι και για διαφορετική χρήση και υλικά. Αυτό οφείλεται στις συνθετικές τρίχες πιστεύω.. Κι εγώ της ίδια άποψης είμαι πάντως. Δεν χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για κάτι που κάνεις "ερασιτεχνικά" ή έχεις για προσωπική χρήση, εφόσον κάνει καλά τη δουλειά του και σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Ρία μου!!Και χαίρομαι πολύ που έχουμε την ίδια άποψη.Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι να πετύχεις καλά πινέλα. Έχω πάρει ακριβώς τα ίδια φαινομενικά πινέλα από διαφορετικούς πωλητές και να είναι τελείως διαφορετικά, το ένα σετ τα βολεύτηκα, ενώ το άλλο ήταν άχρηστο για μένα. Πάντως τα συγκεκριμένα είναι πολύ όμορφα έστω για διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κωνσταντίνα μου,κάποια σετ είναι πολύ καλά για την τιμή τους και κάποια όχι.Τα συγκεκριμένα με βόλεψαν αρκετά,δεν έχω παράπονο!Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Αρχικά συγχαρητήρια για το blog σου είναι πολύ όμορφο !!! Τα πινέλα φαίνονται τέλεια , ψάχνω καιρό να αγοράσω οικονομικά πινέλα!!! Αν δεν σε πειράζει θα σου αφησω το blog μου από κάτω αν θες να το τσεκαρεις!! Σ ευχαριστώ πολύ!!!!

    https://dreamsandhopesforlife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'έυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Πολύ όμορφο και ενδιαφέρον και το δικό σου blog,σου εύχομαι καλή αρχή!!Φιλιά

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips