Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

April Box by Zampple-Unboxing



Γειά σας,Πως τα περνάτε;
Είμαι σίγουρη ότι δεν περιμένατε να ξανα γράψω τόσο σύντομα...
Για την σημερινή ανάρτηση ευθύνεται το δέμα που έφτασε στην πόρτα μου,σήμερα το πρωΐ!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.Τέλη Απριλίου παρήγγειλα για πρώτη φορά το Zampple box.Τι ακριβώς είναι αυτό;Για όσες δεν γνωρίζουν θα σας λύσω την απορία ευθύς αμέσως!Το Zampple είναι μία λέσχη καταναλωτών με έδρα την Αθήνα,που δίνει την δυνατότητα στα μέλη του να δοκιμάζουν νέα προϊόντα και όχι μόνο από διάφορες εταιρείες (τροφίμων,απορρυπαντικών,καλλυντικών κτλ) επιτρέποντας τους να αξιολογήσουν τα προϊόντα που δοκίμασαν,πάντα με γνώμονα την ειλικρίνεια και συνάμα κερδίζοντας πόντους.Μέχρι πρότινος χρειαζόταν φυσική παρουσία στο Zampple,δηλαδή απευθυνόταν αποκλειστικά στους κατοίκους Αθηνών.Πλέον εδώ και λίγο καιρό η Zampple εμπειρία μεταφέρθηκε και στους κατοίκους της υπόλοιπης Ελλάδας,με το πρώτο April box και την δυνατότητα της αντικαταβολής.Αρχικά να σας πω,οτι ο αριθμός των κουτιών ήταν περιορισμένος και δυστυχώς το συγκεκριμένο κουτί έχει εξαντληθεί,όμως όσα προϊόντα περιέχει μπορείτε να τα βρείτε και στο μάρκετ σε γνώριμες τιμές.Το April box,περιείχε 6 full size προϊόντα και ένα δώρο,επίσης full size.Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε τι ακριβώς είχε το κουτί.




Όλα τα προϊόντα ανήκουν σε γνωστές εταιρείες τροφίμων,απορρυπαντικών και περιποίησης προσώπου και σώματος.




Θα ξεκινήσω απο τα δημητριακά της Nestle,έχω δοκιμάσει με άλλες γεύσεις και φυσικά μου αρέσουν πολύ,ευκαιρία να δοκιμάσω και τα συγκεκριμένα που είναι ολικής,με μαύρη σοκολάτα,το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών(τώρα το θυμήθηκα να προσέξω,τρομάρα μου)!!Γενικά δεν πίνω decafeine καφέδες,αλλά θα δοκιμάσω του Λουμίδη και θα δούμε...Ήβη γνωστή εταιρεία αναψυκτικών,θα είναι μία όαση δροσιάς  σε κάποια ζεστή μέρα!




Αγαπημένο Cajoline και πολύ χρήσιμο,αφού ειδικά το καλοκαίρι τα πλυντήρια είναι ακόμη περισσότερα(γιατί είμαι και νοικοκυρά)!Και φυσικά προχωράμε στο πιο αγαπημένο μου κομμάτι,της ατομικής υγιεινής.Νέο σαμπουάν από την L'oreal κατά της πιτυρίδας για κανονικά μαλλιά,το είδα αρκετά σε youtube,instagram κτλ,οπότε σε μελλοντική ανάρτηση θα σας ενημερώσω πως μου φάνηκε.Ένα αφρόλουτρο από την Bioten,με βολική αντλία και υπέροχη μυρωδιά.Και θα κλείσω με το δωράκι και είναι η καινούργια ενυδατική κρέμα της Vichy,σε μορφή τζελ που για πρώτη φορά έχει 89% συγκέντρωση του ιαματικού μεταλλικού νερού της εταιρείας σε συνδυασμό με υαλουρονικό οξύ φυσικής προέλευσης.Είναι αυτονόητο οτι ανυπομονώ να την δοκιμάσω!

Το April box του Zampple με ικανοποίησε σε πολύ μεγάλο βαθμό,κρίνοντας μόνο από τα προϊόντα.Φυσικά σημαντικό ρόλο παίζει το πως και αν θα λειτουργήσουν.Η αξία του κουτιού ήταν στα 12,99 ευρώ και με την αντικαταβολή πλήρωσα 15,50.Πολύ καλό deal κατά την γνώμη μου,η τιμή  του σε σχέση με τα προϊόντα.Για όσες ενδιαφέρεστε και θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το Zampple μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του εδώ.Μελλοντικά σίγουρα θα πάρω και άλλο Zampplebox.

Σε εσάς άρεσαν τα προϊόντα του April box;
Θα κάνατε παραγγελία κάποιο Zampple box στο μέλλον;

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!



Σχόλια

  1. Πολυ ενδιαφέρον και διαφορετικό το συγκεκριμένο σάιτ.Μου έχεις εξάψει την περιέργεια.Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Νένα μου!Ναι λειτουργεί κάπως διαφορετικά το συγκεκριμένο σαιτ/συνδρομητικό κουτί.Aν δοκιμάσεις να παραγγείλεις καμία φορά θα χαιρόμουν πολύ να μοιραζόσουν μαζί μου,την άποψη σου!Πολλά φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ενδιαφέρει πολύ το συγκεκριμένο κουτί...φαίνεται πρακτικό, ειδικά για εμένα που στα τοπικά ''παντοπωλεία'' δεν υπάρχουν όλα τα προϊόντα που θα ήθελα να αγοράσω.Κοιτάζοντας το site είδα ότι είναι μόνο για Αθήνα. Επίσης ότι είναι μια συνδρομή για τρις μήνες , άρα παίρνω δωρεάν αυτά που θέλω ή είναι η συνδρομή συν αυτά που θα πάρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γενικά το Zampple έχει πολύ πρακτικά προϊόντα-κουτιά!Έχεις δίκιο,η τρίμηνη συνδρομή είναι μόνο για Αθήνα και μετά παίρνεις ότι προϊόντα θέλεις και τα αξιολογείς.Προς το παρόν μόνο το Zampplebox μπορεί να έρθει σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας μένεις,αλλά δεν σου δίνει το δικαίωμα να διαλέξεις ότι προϊόντα θέλεις.Ουσιαστικά λειτουργεί όπως τα άλλα συνδρομητικά κουτιά π.χ cherrybox(δεν ξέρεις τι θα έχει μέσα) με την μόνη διαφορά ότι μπαίνεις στο site τους και τα αξιολογείς.Δεν ξέρω αν θα καθιερώσουν το Zampplebox κάθε μήνα,αν θέλεις γίνε μέλος στην σελίδα του στο facebook για να ενημερώνεσαι https://www.facebook.com/Zampple/ !Ελπίζω να σε βοήθησα, για ότι απορίες έχεις μπορείς να μου στείλεις μήνυμα!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Με βοήθησες πάρα πολύ!!! :) Ευχαριστώ... Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips