Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προϊόντα Pure Bliss



Πριν λίγες ημέρες υποδεχτήκαμε τον πρώτο επίσημο μήνα του καλοκαιριού,οπότε καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σε όλους!
Για περισσότερο απο ένα μήνα υπήρξα ασυνεπής σε οτι αφορά τις αναρτήσεις στο blog μου,αλλά έγινα για πρώτη φορά μανούλα,οπότε καταλαβαίνετε πως η προσοχή και οι υποχρεώσεις μου αυξήθηκαν,λόγω του νέου μέλους!
Ας μην πλατιάζω περισσότερο όμως,πριν λίγες ημέρες παρέλαβα ένα άκρως μυρωδάτο δέμα απο το Pure Bliss.Την σελίδα του οποίου μπορείτε να βρείτε στο instagram εδώ.Έχει χειροποίητα προϊόντα για το σώμα,όπως και για το μπάνιο με βιολογικά και vegan συστατικά.



Συγχωρήστε με γιατί δεν φαίνονται οι ετικέτες,σβήστηκαν λόγω του νερού που έπεσε.

Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα και πραγματικά ξετρελάθηκα,είναι το body wash με ροδάκινο και πεπόνι.Η συσκευασία είναι πολύ βολική,στο πίσω μέρος της αναγράφονται όλα τα συστατικά καθώς και η ημερομηνία λήξης.
Πρέπει να πω οτι κυριαρχεί η μυρωδιά του ροδάκινου,που εγώ προσωπικά λατρεύω.Επίσης κάνει πλούσιο αφρό και καθαρίζει τέλεια το σώμα,αφήνοντας την διακριτική καλοκαιρινή μυρωδιά των φρούτων!



Και το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα,είναι ένα άκρως καλοκαιρινό body scrub,αφού είναι εμπνευσμένο απο το κοκτειλ "μαργαρίτα".Και αυτό μυρίζει εξαιρετικά,έχει ψιλούς κόκκους και βρίσκω οτι κάνει καλύτερη και πιο έντονη απολέπιση,σε στεγνό δέρμα.Μετά την χρήση του,η επιδερμίδα σου είναι απαλή και φουλ ενυδατωμένη!

Και τα δύο προϊόντα μου άφησαν πολύ θετικές εντυπώσεις και σας προτείνω να δοκιμάσετε κάποιο προϊόν του Pure Bliss με την πρώτη ευκαιρία!Εννοείται πως εκτιμώ το γεγονός οτι τα συστατικά τους είναι απαλλαγμένα απο χημικά,επιβλαβή για την υγεία.
Αν αγαπάτε και εσείς τα φυτικά καλλυντικά,αξίζει να ρίξετε μία ματιά στην σελίδα τους στο instagram.

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή

Σχόλια

  1. Μιμή μου να σου ζήσει το μωράκι σου!Να είναι γερό και καλότυχο!Τα προϊόντα φαίνονται πολύ όμορφα!Μυρίζουν καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια μου!!Να είστε καλά.Αχ ναι μυρίζουν υπέροχα και κάνουν και πολύ καλή δουλειά!Φιλάκιαα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips