Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Golden Rose - "Metals Collection"



Οι μεταλλικές υφές στο μακιγιάζ είναι το μεγαλύτερο trend του 2017,αφήνοντας για λίγο τις ματ στην άκρη.Και μπορεί να αγαπώ τα ματ κραγιόν,σκιές κτλ,αλλά ποιά είμαι εγώ που δεν θα ενέδιδα στην νέα τάση;
Έτσι λοιπόν αγόρασα κάποια πράγματα από την καινούργια σειρά της αγαπημένης και οικονομικής Golden Rose "Metals" και σήμερα θα σας πω την άποψη μου γι'αυτά!



Το πρώτο προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω...


Είναι μία τριπλή παλέτα,η οποία περιέχει μία πούδρα για κοψίματα,μία για λάμψεις και ένα ρουζ.Η συσκευασία του προϊόντος είναι ματ και επίσης είναι πολύ καλοφτιαγμένη και γερή.Ακόμη πίσω στο κουτί της συσκευασίας αναγράφονται οδηγίες για τον τρόπο εφαρμογής της κάθε πούδρας,στο πρόσωπο.


Αρχικά να σας πω,οτι δεν υπάρχει άλλη παλέτα για πιο ανοιχτόχρωμες ή για πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες,αλλά μόνο μία.Εγώ έχω σταρένια επιδερμίδα και με την πούδρα που είναι για contour μπορώ να "ζεστάνω" το πρόσωπο μου,δεν ενδείκνυται τόσο για κοψίματα γιατί είναι ένα θερμό καφέ και όχι ψυχρό,αλλά ευτυχώς δεν πορτοκαλίζει.
Το highlighter έχει αρκετά καλή απόδοση που φυσικά βελτιώνεται ακόμη περισσότερο με κάποιο setting spray,ενώ η απόχρωση του,έχει ένα ανεπαίσθητο ροζ χρώμα.
Και τέλος το ρουζ βρίσκεται σε μία αρκετά έντονη ροζ απόχρωση με λίγο shimmer,το οποίο όμως δεν διακρίνεται στα μάγουλα και επιπλέον μπορείτε να το "χτίσετε".


Τα κραγιόν είναι απο τα πολύ αγαπημένα μου προϊόντα για το μακιγιάζ και φυσικά ποτέ δεν είναι αρκετά,οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να μην αγοράσω μία απόχρωση απο την "Metals" συλλογή.Όλες συνολικά οι αποχρώσεις είναι 10 και εγώ επέλεξα την 08,ένα σκούρο μπορντώ με ελάχιστο μωβ χρώμα.Είναι σε μορφή στυλό,που βοηθάει πολύ να κάνεις το περίγραμμα των χειλιών,χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις μολύβι.Δίνει στα χείλη μία διακριτική μεταλλική λάμψη με ματ φινίρισμα και πολύ καλή διάρκεια.Επίσης μυρίζει υπέροχα και ευτυχώς διακριτικά,γιατί τα έντονα αρώματα στα κραγιόν με ενοχλούν.
Όμως αν έχετε ξηρά και σκασμένα χείλη σαν τα δικά μου,σίγουρα πριν την εφαρμογή χρειάζεται μία πολύ καλή απολέπιση και στην συνέχεια και ενυδάτωση,αλλιώς το αποτέλεσμα στα χειλή δεν είναι καθόλου κολακευτικό.


Τα περισσότερα highlighters που έχω,είναι σε μορφή πούδρας,οπότε θέλησα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και αυτή την φορά αγόρασα σε υγρή μορφή.Συνολικά υπάρχουν 4 αποχρώσεις και εγώ έχω την 01 pearly pink,ένα πολύ απαλό ροζ.Η συσκευασία και το απλικατερ του μοιάζουν αρκετά με εκείνη των γνωστών "liquid matte lipstick".Η απόδοση του προϊόντος είναι εξαιρετική,που φυσικά μπορείς να την "χτίσεις" σε διακριτική και έντονη και απλώνεται υπέροχα μόνο με τα δάχτυλα,προσπάθησα και με beauty blender,αλλά δεν μπορεί να απλωθεί καθόλου το προϊόν.

Και τα τρία προϊόντα της καινούργιας σειράς με άφησαν πολύ ικανοποιημένη και σίγουρα θα εμπλουτίσω κι άλλο την συλλογή μου και με άλλα είδη μακιγιαζ.
Αν θέλετε μπορείτε να τσεκάρετε την καινούργια σειρά της Golden Rose εδώ.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα νέα προϊόντα;
Αν όχι ποιό θα θέλατε;


Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή

Σχόλια

  1. Παρθενάκι μου γλυκό σήμερα έστειλα και εγώ την παραγγελία μου! Ήμουν ανάμεσα στο 07 και το 08 αλλά με το άρθρο σου με βοήθησες να επιλέξω!! Καλοφόρετα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοήθησα γλυκιά μου Πόπη!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλοφόρετα και τα δικά σου όταν έρθουν,φιλάκια παρθενάκι!! <3 :)

      Διαγραφή
  2. Πρόσφατα ανακάλυψα το blog σου Μιμή και μου αρέσει πάρα πολύ!.Δεν έχω δοκιμάσει τα νέα προϊόντα της Golden Rose,αλλά το κραγιόν μου φαίνεται τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου,για τα καλά σου λόγια!!Κι'γω θα αγοράσω κι άλλες αποχρώσεις,φιλάκια πολλά και καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Καλές γιορτές και σε εσένα Μιμή μου!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια όλα αγαπώ golden rose.Εχω ξετρελαθει με την παλέτα για τα κοψίματα απλα φανταστική.Πολυ ωραιο το ποστ.Thanks για το review😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Νένα!Κι'γω αγαπώ πολύ την Golden Rose,ναι η παλέτα αξίζει πολύ και έχει σούπερ τιμή,περίπου 9 ευρώ.Καλές γιορτές να έχεις κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο review!Μου άρεσε πολύ το κραγιόν που δίνει μια διακριτική λάμψη και δεν είναι τόσο έντονη, οπότε σίγουρα θα αγοράσω κάποιο από την συλλογή.Επίσης μου άρεσε πολύ και το highlighter, θα ήθελα να το δοκιμάσω καθώς στη συλλογή μου δεν έχω κάποιο σε υγρή μορφή.Να τα χαρείς όλα Μιμή μου!Φιλιά!Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια μου!Ναι το κραγιόν έχει διακριτική λάμψη,γιατί η πολύ έντονη δεν μου αρέσει πάνω στα δικά μου χείλη.Το highlighter το χρησιμοποιώ συνέχεια!!Φιλάκια πολλά και καλές και όμορφες γιορτές και σε εσάς <3 <3

      Διαγραφή
  5. Heyy!! Πολύ όμορφη ανάρτηση! Γράφεις ενδιαφεροντα άρθρα! Έχω και εγώ ένα μπλογκ, μην ξεχνάς να γίνεις μέλος και να αφήσεις σχολιάκια (φυσικά ανταποδίδω)!♥♥♥

    Άρτεμις / ~https://artemisquest.blogspot.gr/~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Άρτεμη,σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο,χαίρομαι που σου αρέσουν τα ποστ μου!Εννοείται πως θα τσεκάρω και το δικό σου,φιλιά <3

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένο 08 από τη σειρά metals! Νομίζω το πιο ωραίο από τη σειρά! Το highlighter σε υγρή μορφή δεν με βολευει οπότε το χρησιμοποιώ σαν βάση για τα μάτια! Την παλέτα θα την πάρω σύντομα... Είπαμε λίγες μέρες για να μπει ο χρόνος.... Ξελογιαστρα είσαι Μιμή μου.... Το μπλοκ σου είναι εκπληκτικό ο τρόπος γραφής σου υπέροχος κ μόλις απέκτησες μια θανατική αναγνώστρια! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια!!Τι να πω;;Με κάνεις και κοκκινίζω!!Ναι το κραγιόν είναι τέλειο,όταν δοκιμάσεις την παλέτα πες μου πως σου φάνηκε,εξάλλου μπήκε ο νέος χρόνος :) χαχαχ φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips