Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rizes Crete & Review Products



Χαίρομαι να γνωρίζω ελληνικές εταιρείες και να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα,ιδίως αν περιέχουν και φυτικά συστατικά.Το τελευταίο διάστημα λοιπόν δοκίμασα κάποια προϊόντα απο την αξιόλογη και ελληνική Rizes Crete,η οποία είναι μία κρητική εταιρεία με έδρα της το Ρέθυμνο.Η εταιρεία διαθέτει μία μεγάλη ποικιλία φυσικών καλλυντικών και σαπουνιών με βάση το βιολογικό ελαιόλαδο,τα βότανα,τα φυτά και τα αιθέρια έλαια που βρίσκονται άφθονα στην φύση.
Επιπλέον τα προϊόντα της είναι απαλλαγμένα από βλαβερά συστατικά,όπως οι σιλικόνες,parabens,ορυκτέλαιο και παραφινέλαιο,είναι δερματολογικά ελεγμένα,φιλικά προς το περιβάλλον και επίσης δεν κάνουν τεστ στα ζώα.



Τα προϊόντα που δοκίμασα και για τα οποία θα σας μιλήσω σήμερα,είναι η μαλακτική κρέμα μαλλιών και η θρεπτική κρέμα χεριών.




Αυτό που συνηθίζω να κάνω εγώ με οποιαδήποτε μαλακτική ή μάσκα μαλλιών,είναι αφού ξεπλύνω τα μαλλιά μου,να τα στεγνώσω ταμποναριστά με μία πετσέτα,με αυτό τον τρόπο απομακρύνω την περιττή υγρασία και το προϊόν λειτουργεί πολύ πολύ καλύτερα.Η συγκεκριμένη μαλακτική λειτούργησε άψογα στα μαλλιά μου,αφού έκανα οτι προείπα την άφηνα να δράσει για περίπου 3-5 λεπτά.Το αποτέλεσμα; Ευκολοχτένιστα,μοσχοβολιστά μαλλιά!Επίσης στα θετικά του προϊόντος είναι και η συσκευασία του,η βολική αντλία και οτι οι πληροφορίες του προϊόντος είναι τυπωμένες σε πλαστικοποιημένο αυτοκόλλητο και όχι σε απλό χαρτί το οποίο μπορεί να βραχεί μέσα στο μπάνιο να γίνει κομματάκια και να φύγει.


Πριν λίγο καιρό τα χέρια μου άρχισαν να ξεφλουδίζονται,οπότε η συγκεκριμένη κρέμα χεριών,ήρθε την κατάλληλη στιγμή.Αρχικά να σας πω οτι η υφή της δεν είναι ούτε εντελώς λεπτόρρευστη,ούτε και παχύρρευστη,είναι κάτι στο ενδιάμεσο.Έχει ένα υπέροχο και παράλληλα διακριτικό άρωμα, απλώνεται εύκολα και νιώθεις ένα αόρατο πέπλο ενυδάτωσης στα χέρια σου,γιατί δεν σου αφήνει καθόλου την αίσθηση λιπαρότητας!Ακόμη περιέχει λάδι ελιάς και αλόη και μπορώ να πω με σιγουριά,πως έχει γίνει η αγαπημένη μου καθημερινή συνήθεια.


Και τέλος η εταιρεία μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω και άλλα προϊόντα τους,μέσα από τα δειγματάκια.Δοκίμασα την 24ωρη ενυδατική κρέμα για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες η οποία μου άρεσε αρκετά,κρατάει μακριά για ώρες την λιπαρότητα και παράλληλα προσφέρει ενυδάτωση.Λίγο περισσότερο όμως,μου άρεσε η αντιγηραντική ενυδατική κρέμα ματιών και αυτή προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση και με βοήθησε να "στρώσει" καλύτερα το κονσίλερ.Στους μαύρους κύκλους δεν είδα κάποια διαφορά,αλλά φυσικά πρόκειται για ένα δειγματάκι,άρα και μικρή ποσότητα.Όμως η συγκεκριμένη κρέμα,έχει μπει στην wishlist μου,αφού ακόμη ψάχνω την "ιδανική" για εμένα κρέμα ματιών.Το τελευταίο δειγματάκι ήταν η κρέμα χεριών,για την οποία σας μίλησα παραπάνω.

Η προσωπική μου άποψη είναι,οτι τα προϊόντα που δοκίμασα από την Rizes Crete,είναι ποιοτικά και αποτελεσματικά για τις δικές μου ανάγκες.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την εταιρεία,μπορείτε να επισκεφτείτε:
Την επίσημη ιστοσελίδα τους εδώ.
Την σελίδα τους στο Facebook εδώ.
Την σελίδα τους στο instagram εδώ.

Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει προϊόντα της εταιρείας και αν όχι ποιά θα θέλατε;

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή

Σχόλια

  1. πολυ ενδιαφερον αρθρο!!! δεν την γνωριζα αυτη την εταιρεια ! πολυ μουαρεσει να μαθαινω νεες ελληνικες εταιρειες καλλυντικων-νομιζω οτι σε αυτον τον τομεα εχουμε κανει φοβερη προοδο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Κι'γω είμαι της ίδιας άποψης,όπως και οτι πολλές ελληνικές εταιρείες είναι ισάξιες,αν όχι και καλύτερες απο τις ξένες...Φιλάκια <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Συσκευή καθαρισμού προσώπου από Dust + Cream

Λίγες μέρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2018,θα ήθελα να σας μιλήσω για την συσκευή καθαρισμού απο Dust + Cream ,την Clean me ,την οποία ξεχώρισα.Την χρησιμοποιώ καθημερινά,περίπου δύο μήνες,οπότε πλέον έχω διαμορφώσει μία ολοκληρωμένη άποψη. Αρχικά να σας πω,ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει κάποια συσκευή καθαρισμού στο παρελθόν,άρα δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις με άλλη. Η συσκευή λοιπόν,έρχεται σε αυτό το χαριτωμένο ροζ χρωματάκι σε μορφή σιλικόνης(δεν χρειάζεται ανταλλακτικά),με ένα καλώδιο φόρτισης και κοστίζει  20 ευρώ.Είναι εύχρηστη,εξαιτίας του μικρού της μεγέθους και φυσικά αδιάβροχη. Πως λειτουργεί; Με το πάτημα ενός κουμπιού και χάρη στην δόνηση που διαθέτει,καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνοντας μακιγιάζ,ρύπους και λιπαρότητα.Βρέχεις την συσκευή,τοποθετείς το καθαριστικό της αρεσκείας σου και κάνεις κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο και λαιμό.Επίσης υπάρχουν τρία επίπεδα έντασης,για να διαλέξεις αυτό που σε εξυπηρετεί.Μεταφέρεται εύκολα,είναι ιδανική γι

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips