Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγαπημένα Ιουνίου ♥ June Favourites



Ο Ιούνιος είχε τα σκαμπανεβάσματα του,όμως επιτέλους βρήκε την σωστή κατεύθυνση,χαρίζοντας μας το τελευταίο διάστημα πολύ ζεστές και ηλιόλουστες ημέρες!Δεν θα παραπονεθώ όμως,γιατί αν δεν νιώσεις τη ζέστη τους καλοκαιρινούς μήνες,πότε θα τη νιώσεις;Πριν ξεκινήσω όμως με τα αγαπημένα του μήνα,τα προϊόντα δηλαδή που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο,να πω καλό μήνα σε όλους και να ευχηθώ σε όσους θα πάνε διακοπές να περάσουν υπέροχα,να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν και σε όσους μείνουν στην "μόνιμη βάση" τους να περάσουν ακόμη καλύτερα με εκλεκτή παρέα και πολλά μπάνια...





Ελάτε λοιπόν να τα δούμε μαζί,πιο αναλυτικά.




Θα ξεκινήσω πρώτα από το πρόσωπο και συγκεκριμένα από τον καθαρισμό του.Το βουρτσάκι της Youth Lab,το έχω αγαπήσει και βρισκόταν και στην βραδινή μου ρουτίνα,την οποία μπορείς να δείς εδώ.Το έχω περίπου 2 μήνες και έχω δει διαφορά και στον τρόπο του καθιερωμένου μου καθαρισμού,αφού νιώθω πως το προϊόν διεισδύει και καθαρίζει πολύ καλύτερα το δέρμα μου,απ' οτι πριν με τα χέρια και ίσως γι'αυτό τον λόγο,δεν εμφανίζω ενοχλητικά σπυράκια με την συχνότητα που εμφάνιζα.Επίσης διαθέτει μαλακές τριχούλες,οι οποίες δεν γδέρνουν το πρόσωπο.Εγώ το εφαρμόζω σε βρεγμένο πρόσωπο και λαιμό πρωΐ και βράδυ κάνοντας απαλές κυκλικές κινήσεις και αφήνει την επιδερμίδα μου εξαιρετικά απαλή!Το προμηθεύτηκα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Dpharmacy ,σε πολύ καλή τιμή.Αν ανήκετε στις γυναίκες που θέλουν να προσθέσουν ένα βήμα παραπάνω στον καθαρισμό του προσώπου τους,αλλά δεν θέλουν ή δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά χρήματα,το συγκεκριμένο beauty gadget,θα σας λύσει τα χέρια.
Το επόμενο αγαπημένο,βρίσκεται σε δειγματάκι και είναι αντιηλιακή κρέμα με χρώμα από Apivita.με δείκτη προστασίας 50,μπορείτε να την δείτε με ενα κλικ  εδώ.Εχει μία υπέροχη υφή,μυρίζει διακριτικά και είναι ματ.Προστατεύει και παράλληλα ενυδατώνει.Σίγουρα θα είναι μία μελλοντική αγορά μου.




Στην συνέχεια θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που αφορούν την περιποίηση σώματος ή τουλάχιστον το ένα!Όπως ίσως θα ξέρετε μου αρέσει να στηρίζω ελληνικές εταιρίες,πρώτον γιατί θεωρώ ότι είναι περισσότερο απαλλαγμένες από parabens,mineral oil,silicones,δεν κάνουν τεστ σε ζώα κτλ σε σχέση με ξένες μεγάλες εταιρίες και δεύτερον γιατί πολλά προϊόντα σε εκπλήσσουν πολύ ευχάριστα και σε κάνουν να νιώθεις περήφανος που η χώρα σου μπορεί και διαπρέπει...Μέσα στον Ιούνιο αγάπησα πολύ την κρέμα χεριών και σώματος ΚάLLisToN.Η συγκεριμένη εταιρεία εδρεύει στα Χανιά και η επίσημη σελίδα της εταιρείας,είναι αυτή εδώ.Εγώ την αγόρασα από μαγαζί με τουριστικά είδη στον Αγ.Νικόλαο,όμως από μία αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο,μπορείτε να βρείτε κάποια προϊόντα της εταιρείας και online από αυτό το μαγαζί εδώ.Είναι μία κρέμα που την απορροφά άμεσα το δέρμα,χωρίς να αφήνει την αίσθηση λιπαρότητας στο σώμα και προσφέρει εξαιρετική ενυδάτωση,επιπλέον περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς,λάδι αβοκάντο και βούτυρο καριτέ.ΔΕΝ περιέχει parabens,mineral oil,silicone,synthetic colorants και είναι δερματολογικά ελεγμένη.Αν βρείτε ποτέ κάποιο από τα προϊόντα της εταιρείας θεωρώ ότι αξίζει να δοκιμάσετε κρίνοντας από αυτή την κρέμα που έχω στην κατοχή μου,επίσης οι τιμές είναι πολύ προσιτές.


Το after save όλοι γνωρίζουμε οτι απευθύνεται σε άντρες,όμως όταν δεν έχει βολέψει τον άντρα σου,γιατί να μην το αξιοποιήσεις;Αυτό έκανα κι'γω!Το συγκεκριμένο είναι με μορφή τζελ,το χρησιμοποιώ μετά το ξύρισμα και αφήνει πολύ απαλά τα πόδια μου και ενυδατωμένα,μέχρι την επόμενη ημέρα.Η σύνθεση του αποτελείται από λάδι ελιάς,εκχύλισμα βαλσαμόχορτου,αλόη,βιταμίνη Ε και προβιταμίνη Β5,επίσης δεν περιέχει οινόπνευμα.Μπορείτε να το βρείτε εδώ.




Το μανό που φόρεσα περισσότερο στα νύχια μου τον μήνα που μας πέρασε,είναι από τα καταστήματα O-morfia το νούμερο 105.Το χρώμα του είναι μπεζ με ροζ και καφέ υποτόνους.Η απόδοση του είναι πολύ καλή και έντονη,με δύο χέρια είναι μία χαρά και επίσης χωρίς κάποιο topcoat μου κρατάει μέχρι και 3-4 ημέρες.Κοστίζει 1,50 ευρώ και φυσικά θα προσθέσω κι άλλα στην συλλογή μου.






Μπορεί το καλοκαίρι να βάφομαι λίγο εώς καθόλου,αλλά το προϊόν που σίγουρα θα χρησιμοποιήσω σε κάθε μακιγιάζ,είναι το bronzer!Πως να το κάνουμε,ειδικά το καλοκαίρι έχει την τιμητική του!Το bronzer της φωτογραφίας,είναι της εταιρείας NYC,κυκλοφορεί σε 2 αποχρώσεις και εγώ έχω για πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες.Δεν περιέχει shimmer και είναι ένα bronzer που μπορείς να το χτίσεις όσο επιθυμείς για να δώσεις στο πρόσωπο σου ηλιοκαμένη όψη.Επίσης το χρησιμοποιώ και για κοψίματα,η απόχρωση του,είναι ιδανική και γι'αυτή την χρήση.Μπορείτε να το προμηθευτείτε από τα καταστήματα O-morfia εδώ.





Στην φωτογραφία φαίνεται περισσότερο κόκκινο,
απ'οτι είναι στην πραγματικότητα.


Ανάρτηση χωρίς προϊόν για τα χείλη δεν γίνεται!Το κραγιόν λοιπόν που φόρεσα περισσότερο τον Ιούνιο,σε βραδινές κυρίως εμφανίσεις,ήταν το Neon Orange της MAC.Πρόκειται για ένα φωτεινό πορτοκαλί χρώμα με ελάχιστο κόκκινο.Το καλοκαίρι λατρεύω να φοράω κραγιόν με πορτοκαλί υποτόνους,ειδικά αν έχω μαυρίσει.Το συγκεκριμένο,έχει κρεμώδες τελείωμα και δίνει ένταση στα χείλη.Θεωρώ πως είναι ένα κραγιόν κατάλληλο για το καλοκαίρι,με την ιδιότητα να κλέβει την παράσταση σε κάθε μακιγιάζ!


Και κάπου εδώ η σημερινή ανάρτηση έφτασε στο τέλος της.
Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε.
Εσείς ποιό προϊόν ξεχωρίσατε;
Θα περιμένω τα σχόλια σας!

Μέχρι την επόμενη φορά,να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή

Σχόλια

  1. Καλό μήνα! Όμορφες οι επιλογές σου. Το Neon orange μας ξετρέλανε! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κορίτσια,ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!Όντως είναι υπέροχο χρώμα,φιλιά πολλά!<3

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Μιμή μου! Εγώ ξεχώρισα το πρώτο προϊόν, το βουρτσάκι! Είναι στη λίστα με τις επόμενες αγορές!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει πολύ καλή δουλειά Πόπη μου!Εγώ από την στιγμή που το πήρα,το έχω λατρέψει...Όταν το δοκιμάσεις πες μου πως σου φάνηκε,πολλά φιλιά όμορφη!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips