Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγαπημένα Μαΐου- May Favourites



Καλό μήνα είπαμε;Δεν είπαμε,οπότε καλό μήνα και εύχομαι σε όλες-ους να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι!
Γενικά δεν είμαι λάτρης της ζέστης,αλλά σαν τον καλοκαιρινό ήλιο,την θάλασσα και την ξεγνοισιά δεν έχει,ειδικά αν τα μοιράζεσαι με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.Όχι δεν είστε σε λάθος blog,όχι δεν διαβάζετε τις πρώτες σειρές ενός μυθιστορήματος,απλά με έπιασε "συγγραφικός" οίστρος (τρομάρα μου).
Για να  μην σας κουράζω,στην σημερινή ανάρτηση θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε.Όπως ίσως θα έχετε παρατηρήσει,δεν κάνω κάθε μήνα αγαπημένα,επειδή δεν έχω κάθε μήνα να σας δείξω καινούργια προϊόντα και συνήθως χρησιμοποιώ τα ίδια.Σήμερα όμως θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα που έχετε ξανα δει και κάποια όχι.




Θα ξεκινήσω από τα skincare προϊόντα!




Το προϊόν ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ ασταμάτητα τον τελευταίο ενάμιση μήνα,είναι της Garnier.Βρισκόταν και στην βραδινή ρουτίνα μου και μπορείτε να δείτε το σχετικό ποστ εδώ.Μου αρέσει επειδή είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν κατάλληλο για πρόσωπο,μάτια,χείλη,απομακρύνει πολύ καλά το μακιγιάζ και είναι και οικονομικό.Επίσης με βολεύει η αντλία του,την οποία θεωρώ χρήσιμη.Πάμε όμως να σας αναφέρω κάποια μικρά μειονεκτήματα που εντόπισα:
  • Τελειώνει αρκετά γρήγορα,λόγω της ρευστής υφής του,γιατί είναι gel-micellar.
  • Αν επιμείνεις πολύ στα μάτια,τα τσούζει ελαφρώς,τουλάχιστον τα δικά μου.Αν κάποια κοπέλα το έχει δοκιμάσει ας μου πει τις εντυπώσεις της κάτω στα σχόλια.
  • Δεν αφαιρεί επαρκώς τα υγρά ματ κραγιόν.
Αν έβαζα βαθμολογία θα ήταν 9/10.


Το επόμενο προϊόν βρισκόταν και αυτό στην βραδινή μου ρουτίνα.Πρόκειται για ένα προϊόν που με άφησε υπερικανοποιημένη και το αγάπησα.Και να σημειώσω πως πρώτη φορά η Vichy με εκπλήσσει τόσο ευχάριστα.Αρκετά skincare προϊόντα της,δεν κάθονται καλά στην δική του επιδερμίδα.Είναι ένα ενυδατικό booster όπως αναφέρει η εταιρεία το οποίο,δρα ενάντια σε εξωτερικές επιθέσεις του δέχεται το δέρμα μας,όπως ρύπανση,άγχος και κούραση.Επίσης για πρώτη φορά ένα προίόν έχει μεγάλη συγκέντρωση του ιαματικού νερού της Vichy 89%,εξού και η ονομασία του.Και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.Εγώ το χρησιμοποιώ αντί για την ενυδατική μου,μόνο το βράδυ,ακόμη είναι υπέροχο και σαν primer.Η σύνθεση του είναι σε μορφή τζελ,απλώνεται ομοιόμορφα και απορροφάται από την επιδερμίδα γρήγορα,δεν εμφανίζει την παραμικρή λιπαρότητα στην δική μου μεικτή επιδερμίδα και επίσης δεν βαραίνει το πρόσωπο μου,είναι σαν να μην φοράω τίποτα.Πραγματικά το θεωρώ εξαιρετικό.Όπως σας είχα ξανα πει σε προηγούμενη ανάρτηση,το συγκεκριμένο προϊόν βρισκόταν στο April Zampplebox,στο οποίο μπορείτε να ρίξετε μία ματιά εδώ.

Βαθμολογία 10/10 (δαγκωτό)




Ιδιαίτερα αγαπημένο είναι το body spray "Sweet coconut" από την εταιρεία Pharmasept,γι'αυτό άλλωστε ήταν και στα αγαπημένα του 2016,που μπορείτε να δείτε εδώ.Είναι άρωμα,που το φορούσα πέρυσι την άνοιξη,όλο το καλοκαίρι και λίγο το φθινόπωρο.Φέτος πάλι μόλις μπήκε η άνοιξη,ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ non-stop.Ελαφρύ με πολύ καλή διάρκεια,το προτείνω σε όσες αρέσει η μυρωδιά της καρύδας.Επίσης εξαιρετικά οικονομικό γύρω στα 4 ευρώ,είναι 100ml και κρατάει πολύ καιρό,παρόλο που το χρησιμοποιώ σχεδόν σε καθημερινή βάση.

Βαθμολογία 10/10 (αγαπώ την μυρωδιά της καρύδας και χαίρομαι να στηρίζω αξιόλογες ελληνικές εταιρίες).


Και θα προχωρήσω με τα προϊόντα μακιγιάζ!Πιστεύω το πιο αγαπημένο κομμάτι για τις περισσότερες...




Πρώτο αγαπημένο είναι το καινούργιο highlight & contouring stick από την Essence.Είναι ένα stick με δύο πλευρές,την μία την χρησιμοποιείς στα σημεία του προσώπου σου που θέλεις να δώσεις λάμψη(ψηλά στα ζυγωματικά,μύτη κτλ) και την άλλη πλευρά στις περιοχές που θέλεις να κάνεις τα κοψίματα σου (στα μάγουλα,μέτωπο κτλ).Το συγκεκριμένο προϊόν έρχεται σε δύο αποχρώσεις,για τις πιο ανοιχτόχρωμες και αντίστοιχα τις πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες.Εγώ έχω την darker skin απόχρωση,δηλαδή την πιο σκούρη.Η countour πλευρά είναι η αγαπημένη μου,επίσης έχει πολύ βουτηρένια-κρεμώδη υφή,απλώνεται υπέροχα και σβήνεται με μεγάλη ευκολία.Η απόχρωση της είναι ιδανική για κοψίματα,δεν πορτοκαλίζει και θα έλεγα ότι είναι ψυχρή απόχρωση και ταιριάζει πολύ στην δική μου σταρένια επιδερμίδα.Έπειτα συνεχίζω το contouring με κάποιο άλλο προϊόν σε  μορφή πούδρας,για να δώσω περισσότερη ένταση στα κοψίματα που έχω κάνει προηγουμένως.Η highlight πλευρά,είναι και αυτή κρεμώδη,επίσης απλώνεται με ευκολία,αλλά η απόδοση της δεν είναι έντονη,όση και να τοποθετήσεις.Πιστεύω πως είναι κατάλληλη για ένα πρωϊνό μακιγιάζ,ίσα για να δώσει διακριτική λάμψη και σίγουρα όχι για βραδινό.Το χρώμα της όμως,μου άρεσε πολύ!Ένα μικρό αρνητικό που θα μπορούσα να αναφέρω,είναι η μικρή ποσότητα που έχει το προϊόν,νομίζω τα αντίστοιχα stick άλλων εταιρειών,έχουν μεγαλύτερη ποσότητα.Φυσικά όπως όλα τα προϊόντα της Essence,είναι οικονομικό και το αγόρασα από εδώ.

Φωτογραφία χωρίς φλας.

Και φωτογραφία με φλας.


Βαθμολογία 7/10

L'oreal infallible 24h-matte,είμαι σίγουρη πως το γνωρίζετε οι περισσότερες,αν όχι όλες.Είναι ένα drugstore foundation που "τάραξε" την ξένη και ελληνική beauty κοινότητα.Δεν θα σας κουράσω πολύ,είμαι σίγουρη ότι όσες δεν το έχετε δοκιμάσει,θα το έχετε δει σε πολλά beauty κανάλια και blogs.Είναι λοιπόν ένα λεπτόρευστο foundation με πλήρη κάλυψη και εντελώς ματ!Δεν χρειάζεται δηλαδή να το σετάρεις με πούδρα,όχι πως δεν μπόρεις βέβαια.Απλώνεται ομοιόμορφα(εγώ το τοποθετώ με σφουγγαράκι) και ενώ έχει πλήρη κάλυψη δεν φαίνεται παστωμένο και βαρύ το αποτέλεσμα,σε σχέση με άλλα foundation της ίδιας κατηγορίας.Πραγματικά το αγάπησα,επίσης είναι αρκετά οικονομικό,κάνει περίπου 13 ευρώ.

Βαθμολογία 10/10


Και θα κλείσω με δύο καινούργια προϊόντα για τα μάτια,που αγόρασα και ξεχώρισα τον Μάϊο.Είναι το liquid camouflage concealer,της Catrice για το οποίο είχα ακούσει και διαβάσει τα καλύτερα reviews και έχοντας στην κατοχή μου το cream concealer,το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη.Εξάλλου είναι και πολύ οικονομικό,μόλις 4 ευρώ.Έχει μία βολική συσκευασία με απλικατέρ,παρέχει πλήρη κάλυψη, δίνει φως και επιπλέον είναι και αδιάδροχο,αν και δεν το έχω τεστάρει.Θα έλεγα ότι στεγνώνει αρκετά γρήγορα γι'αυτό τον λόγο,πρέπει να το τοποθετούμε με γρήγορες κινήσεις.Και τέλος η μυρωδιά του είναι αρκετά έντονη,αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί.Πάρα πολύ καλό concealer για τα χρήματα που κοστίζει,το μόνο αρνητικό κατά την γνώμη μου είναι:
  • Έχει λίγες αποχρώσεις,οι οποίες είναι ανοιχτές για εμένα.Όμως αγόρασα την πιο σκούρη,που πάλι μου ήταν ανοιχτή και κάνω μίξη με κάποιο άλλο concealer στην δική μου απόχρωση.
Βαθμολογία 9/10(Για τον λόγο που προανέφερα)


Και το τελευταίο προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω,είναι ένας κορέκτορας από την εταιρεία Nyx.Αρχικά να σας πω,ότι δεν έχω δοκιμάσει πολλούς κορέκτορες για να καλύψω το πρόβλημα των μαύρων κύκλων,αλλά ο συγκεκριμένος μου άρεσε πολύ.Είναι η απόχρωση medium και αν θυμάμαι καλά όλες ήταν 4.Το χρώμα του εννοείται πως είναι πορτοκαλί(γιατί αυτό εξουδετερώνει τους μαύρους κύκλους)αλλά δεν είναι πολύ έντονο,όπως πχ της L.A Girl.Τοποθετώ μία σχετικά μικρή ποσότητα και ταμπονάρω ελαφρά.Επίσης απλώνεται εύκολα και δεν είναι βαριά η σύσταση του.Μπαίνει λίγο στις λεπτές γραμμές,όπως οι πιο πολλοί κορέκτορες,αλλά αυτό διορθώνεται με το concealer και στην συνέχεια την πούδρα.Με έχει βοηθήσει πολύ να καλύψω τους μαύρους κύκλους και σίγουρα το προτείνω σε όποια κοπέλα,έχει το ίδιο πρόβλημα.Να σας πω ότι όποια κοπέλα έχει πολύ έντονο πρόβλημα,δεν ξέρω αν θα την βοηθήσει ο συγκεκριμένος κορέκτορας,ίσως να χρειάζεται κάποιον με πιο έντονους πορτοκαλί υποτόνους.

Το χρώμα του κορέκτορα στην πραγματικότητα είναι πιο πορτοκαλί,
στην φωτογραφία δεν φαίνεται όπως ακριβώς είναι.

Βαθμολογία 10/10

Ξέρω πως η ανάρτηση βγήκε τελικά πολύ μεγάλη,ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ.
Έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο;
Ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε;
Θα χαρώ να μάθω στα σχόλια.


Μέχρι την επόμενη φορά,να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!

Σχόλια

  1. Όλα πολύ όμορφα...αυτό όμως που μπήκε στα must have είναι το λαδάκι με άρωμα καρύδας!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Πόπη μου!Το συγκεκριμένο δεν είναι λαδάκι,αλλά άρωμα,συγγνώμη λάθος διατύπωση...Αξίζει να το δοκιμάσεις,εγώ το λατρεύω!Καλό καλοκαίρι να περάσεις υπέροχα,πολλά φιλιά <3 <3

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ πλήρως για το concealer catrice ειναι καταπληκτικό και ξεχωρίζει απ όσα εχω δοκιμάσει ως τωρα! Μας άναψες φωτιές με τ αγαπημένα σου παλι!! Φιλάκια πολλά, Jane Sore

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι από τα πιο αξιόλογα οικονομικά κονσίλερ!Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για το σχόλιο σου!!Σου στέλνω πολλά φιλιά <3 <3

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Μπορώ να πω,πως με το συγκεκριμένο προϊόν την λάτρεψα κι'γω!!Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο <3 <3

      Διαγραφή
  4. Το L'oreal infallible 24h-matte δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά έχω ακούσει πολλά και πρέπει να το πάρω. Ενδιαφέρον ακούγεται επίσης το stick της Essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις το infallible,πιστεύω θα το λατρέψεις!!Πολύ καλό και το stick της Essence και οικονομικό!Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Συσκευή καθαρισμού προσώπου από Dust + Cream

Λίγες μέρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2018,θα ήθελα να σας μιλήσω για την συσκευή καθαρισμού απο Dust + Cream ,την Clean me ,την οποία ξεχώρισα.Την χρησιμοποιώ καθημερινά,περίπου δύο μήνες,οπότε πλέον έχω διαμορφώσει μία ολοκληρωμένη άποψη. Αρχικά να σας πω,ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει κάποια συσκευή καθαρισμού στο παρελθόν,άρα δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις με άλλη. Η συσκευή λοιπόν,έρχεται σε αυτό το χαριτωμένο ροζ χρωματάκι σε μορφή σιλικόνης(δεν χρειάζεται ανταλλακτικά),με ένα καλώδιο φόρτισης και κοστίζει  20 ευρώ.Είναι εύχρηστη,εξαιτίας του μικρού της μεγέθους και φυσικά αδιάβροχη. Πως λειτουργεί; Με το πάτημα ενός κουμπιού και χάρη στην δόνηση που διαθέτει,καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνοντας μακιγιάζ,ρύπους και λιπαρότητα.Βρέχεις την συσκευή,τοποθετείς το καθαριστικό της αρεσκείας σου και κάνεις κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο και λαιμό.Επίσης υπάρχουν τρία επίπεδα έντασης,για να διαλέξεις αυτό που σε εξυπηρετεί.Μεταφέρεται εύκολα,είναι ιδανική γι

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips