Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Oriflame Hypnotic Depth Mascara


Αναμφισβήτητα η μάσκαρα,είναι ένα από τα πιο χρήσιμα προϊόντα μακιγιάζ,"κλειδώνει" και ολοκληρώνει το μακιγιάζ των ματιών,αναδεικνύοντας τας!Ακόμη και τις μέρες που επιλέγω να μην βαφτώ,μάσκαρα θα βάλω σίγουρα στις βλεφαρίδες μου.Αρχικά να σας πω,ότι δεν διαθέτω μεγάλες βλεφαρίδες με καμπύλη και αυτό που κυρίως αναζητώ σε μία μάσκαρα,είναι να μου δίνει οπωσδήποτε όγκο και μετέπειτα,μήκος.
Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για την μάσκαρα της Oriflame, Hypnotic Depth από την σειρά The One.



Ξεκινώντας από την συσκευασία,θα έλεγα ότι είναι συμπαθητική,όχι κάτι το ιδιαίτερο,αλλά σίγουρα κλείνει πολύ καλά,χωρίς να υπάρχει φόβος να στεγνώσει το προϊόν.Διαθέτει ένα βουρτσάκι από καουτσούκ(τα οποία εμένα προσωπικά μου αρέσουν και με βολεύουν) έχει μικρότερα και μεγαλύτερα δοντάκια,για να μπορεί να πιάσει όλα τα μήκη των βλεφαρίδων,πράγμα που το θεωρώ πολύ θετικό.Το ίδιο το προϊόν όμως ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου;
Θα σας πω ευθύς αμέσως!





  1. Υπόσχεται σούπερ μήκος και εώς και 18 φορές περισσότερο όγκο.Δυστυχώς σε εμένα δεν έδινε καθόλου όγκο,αλλά ικανοποιητικό μήκος και ακόμη καλύτερο διαχωρισμό.Γενικά είναι μία μάσκαρα που θέλει πολλές στρώσεις και πολύ κτίσιμο,για να αναδείξει τα μάτια,κάτι που εγώ δεν είμαι διατεθειμένη να κάνω.Πολλές φορές την χρησιμοποιούσα το πρωί για  καθημερινό αποτέλεσμα,αλλά και πάλι ήταν "φτωχό".
  2. Επίσης για την τιμή της,αρχική 14 ευρώ,με έκπτωση 8 ευρώ(που την πήρα εγώ)μπορείτε να βρείτε πολύ καλύτερες μάσκαρες στην ίδια τιμή ή και οικονομικότερες, π.χ Essence.
  3. Στα θετικά της όμως,πρέπει να αναφέρω,ότι δεν κάνει "κομματάκια",δεν κολλούσε τις βλεφαρίδες και αφαιρείται εύκολα με οποιοδήποτε προϊόν ντεμακιγιάζ.

Οπότε σε περίπτωση που με ρωτούσατε αν θα την ξανά αγόραζα,θα σας έλεγα όχι.
Όχι επειδή είναι ένα κακό προϊόν,αλλά γιατί δεν ανταποκρίθηκε στις δικές μου ανάγκες και συγκεκριμένα στις δικές μου κοντές,χωρίς καμπύλη βλεφαρίδες.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;
Ποιά μάσκαρα είναι η αγαπημένη σας και θα μου προτείνατε με κλειστά μάτια;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Μέχρι την επόμενη φορά,να περνάτε καλά!

Σχόλια

  1. Δεν την εχω δοκιμάσει αλλα το βουρτσάκι της μου θυμίζει της essence την φουξ, η οποια είναι απίστευτη! Γενικα απο oriflame εχεις ξεχωρίσει κανενα προϊόν που να σαι 100% ευχαριστημένη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο,μοιάζει αρκετά με της Essence,μόνο που εκείνο είναι πιο μεγάλο και φυσικά εκείνη είναι άπαιχτη!Να σου πω την αλήθεια,ότι πήρα από προϊόντα μακιγιάζ,δεν με άφησαν εντελώς ικανοποιημένη..Τώρα τελευταία πήρα ένα σαμπουάν και conditioner και μου άρεσαν πολύ αν και ακόμη τα δοκιμάζω...Θα πω τις εντυπώσεις μου σε μελλοντική ανάρτηση!Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Την εχω αυτην την μασκαρα και ειναι μια απο της αγαπημενες μου.Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη οτι δεν ταίριαζε στις δικές μου βλεφαρίδες!!Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο <3

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μάσκαρα της Maybelline η Lash Sensational! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πολύ καιρό να αγοράσω κάποιο προιόν της oriflame... γαιτί μου δημιουργούσε αλλεργίες! Γι' αυτό και είμαι επιφυλακτική... Θέλω όμως να σου πω οτι το blog σου δίχνει πολυ όμορφο τώρα που το άλλαξες και φωτεινό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αφού σου δημιούργησε αλλεργία,καλά κάνεις και είσαι επιφυλακτική...Σ'ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι που σου αρέσει,σκεφτόμουν να το αλλάξω και τα νέα θέματα που προστέθηκαν,ήρθα την κατάλληλη στιγμή!Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  5. Την έχω δοκιμάσει και απ' ότι θυμάμαι έκανε καλή δουλειά! Παρόμοιο βουρτσάκι έχει η Rocket της Maybelline και η Plump no clump της Essence που ήταν η αγαπημένη μου και δεν την έχω ξαναβρεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γνωστές μάσκαρες και οι δύο που ανέφερες,αλλά δυστυχώς δεν της έχω δοκιμάσει...Της Essence την είχα βάλει στο μάτι,αλλά το σταντ ήταν όλο άδειο..Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο <3

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραια αναρτηση!!! λιγα προιοντα από oriflame μου αρεσουν φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I've never tried an oriflame product and I know people who work with the brand. Shame on me :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Magna radiant και ξερό ψωμί! Μόνο αυτή η μάσκαρα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τις δικές μου! Δίνει όγκο μήκος κ έχει μεγάλη διάρκεια! Δεν την αλλάζω με τπτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή μου έχει ξεφύγει...Αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα την αγοράσω,ευχαριστώ κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips