Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Empties #1



Καλό μήνα σε όλους,αν και κάπως καθυστερημένα...Λόγω κάποιων υποχρεώσεων,άργησα να ανεβάσω ποστ,αλλά σήμερα σας έχω ένα κυριακάτικο ποστ με άδειες συσκευασίες προιόντων και θα σας μιλήσω,για τον τρόπο που λειτούργησαν σε εμένα.Πάρτε λοιπόν τον πρωινό(αν σηκωθήκατε αργά) ή απογευματινό σας καφέ και πάμε να τις δούμε μαζί!




Αρχικά θα ξεκινήσω με τα προιόντα περιποίησης για το σώμα και τα μαλλιά.


Το μοναδικό προιόν που χρησιμοποίησα για τα μαλλιά,είναι το σαμπουάν της Garnier που είναι κατάλληλο για κανονικά μαλλιά με τάση λιπαρότητας.Έχει μία πολλή ευχάριστη μυρωδιά και στα δικά μου μαλλιά ταίριαξε απόλυτα,κρατούσε μακριά την λιπαρότητα,για περισσότερες μέρες,σε σχέση με άλλα σαμπουάν.Επίσης δεν περιέχει parabens και σιλικόνη.Επόμενο προιόν είναι το αφρόλουτρο της ελληνικής εταιρείας Sostar,το οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις και στην ευαίσθητη περιοχή.Σαν αφρόλουτρο για όλο το σώμα είναι μία χαρά και διαθέτει και ωραία μυρωδιά(κάτι που δεν πίστευα,γιατί περιέχει γαιδουρινό γάλα)σαν αφρόλουτρο όμως για την ευαίσθητη περιοχή,βάζω ένα μεγάλο Χ!Δυστυχώς μου δημιούργησε κνησμό,όσες φορές το χρησιμοποίησα.Και αυτή η εταιρεία δεν περιέχει parabens,δεν κάνει τεστ σε ζώα και μπορείτε να την βρείτε στα φαρμακεία.Το Proderm το πήρα καθαρά από περιέργεια,δεν έχω μωράκι.Έχει υπέροχη μυρωδιά,κάνει και ικανοποιητικό αφρό,αλλά οκ φυσικά είναι για παιδάκια.Από Lux τελείωσα το εξαιρετικό της αφρόλουτρο Dream Delight,παίζει έντονα αυτή την περίοδο να είναι το αγαπημένο μου,προσφέρει θεσπέσια μυρωδιά που διαρκεί,πλούσιο αφρό και καλή ενυδάτωση.Μου άρεσε αρκετά η ενυδατική λοσιόν της Vaseline.Θεωρώ πως είναι ιδανική τους καλοκαιρινούς μήνες.Την τοποθετούσα και στο ψυγείο και κάθε ψεκασμός,ήταν μία ανάσα δροσιάς.Άλλη μία συσκευασία της εταιρείας Lactacyd,έφτασε στο τέλος της.Πρόκειται για την λοσιόν καθαρισμού της ευαίσθητης περιοχής,την αγοράζω χρόνια και είμαι πολύ ικανοποιημένη.Μπορείτε να την βρείτε στα φαρμακεία.



Σε βάθος χρόνου τελείωσα και τέσσερα αποσμητικά,για τα οποία σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.Από την Frezyderm τελείωσα την οδοντόκρεμα που είναι κατάλληλη,για την καθημερινή φροντίδα των δοντιών και των ούλων.Τι να πω για την συγκεκριμένη;Εκτός ότι μου άρεσε σαν προιόν,έχει και πρωτοποριακή-καινοτόμα συσκευασία!




Το αμυγδαλέλαιο της Apivita,είναι απλά υπέροχο!Το χρησιμοποιούσα σαν ντεμακιγιάζ και στα μαλλιά μου σαν λαδάκι πριν τα λούσω,ήταν τέλειο σε κάθε περίπτωση.Εννοείται πως θα το ξανά αγοράσω.Η κρέμα από Oriflame με χαμομήλι,πάει στον κάδο των αχρήστων,γιατί έληξε.Είναι μία ενυδατική προσώπου,για ευαίσθητες επιδερμίδες(όταν την αγόρασα βρισκόταν σε σετ)εκτός του ότι δεν μου ταίριαξε στην επιδερμίδα μου(εγώ έχω μεικτή)είχε και μία περίεργη,έντονη μυρωδιά από την αρχή και δεν έκανε τίποτα απολύτως.Το Cetaphil,είναι ένα απαλό καθαριστικό δέρματος,το έχω δει να το χρησιμοποιούν αρκετά στο ξένο youtube και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.Εγώ το χρησιμοποιούσα και για ντεμακιγιάζ και οκ το αφαιρούσε αρκετά καλά,αλλά μου έδινε την αίσθηση ότι δεν καθάριζε καλά το δέρμα,ίσως γιατί δεν κάνει αφρό;Τώρα θα μου πείτε,ένα προιόν που κάνει αφρό,σημαίνει πως αφήνει καθαρό το δέρμα;Όχι.Γενικά δεν μου άρεσε η αίσθηση που άφηνε στην επιδερμίδα και περιέχει και parabens,κάτι που πρόσεξα,αφού το είχα αγοράσει.
Υπεραγαπημένο,είναι το τζελ από La Roche-Posay,απευθύνεται σε λιπαρά δέρματα ή με τάση ακμής,απομακρύνει το σμήγμα,αφήνοντας το πρόσωπο καθαρό.Σε εμένα κάνει την δουλειά που υπόσχεται και με συστηματική χρήση,βοηθάει την μείωση της εμφάνισης σπυριών.Δεν περιέχει parabens,χρωστικές,σαπούνι και οινόπνευμα.Κοστίζει περίπου 10 ευρώ και σίγουρα θα το έχετε πολύ καιρό!Η μάσκα Holika Holika,βρισκόταν στο χειμερινό Cherrybox,την οποία μπορείτε να δείτε και εδώ.Είναι μία θαυμάσια μάσκα θρέψης με blueberry(μύρτιλο) αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και λαμπερό,κάποια στιγμή θα την αναζητήσω,στην σελίδα του Cherrybox.Για το νεράκι της Panthenol,έχω κάνει ξεχωριστή αναφορά εδώ.Και για το τέλος,άφησα τα μωρομάντηλα της Nivea,αφαιρούσαν αρκετά καλά το μακιγιάζ και είχαν ευχάριστη μυρωδιά.


Αυτές ήταν όλες οι άδειες συσκευασίες,που τελείωσα εγώ!
Ποιά προιόντα τελειώσατε εσείς;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Συσκευή καθαρισμού προσώπου από Dust + Cream

Λίγες μέρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2018,θα ήθελα να σας μιλήσω για την συσκευή καθαρισμού απο Dust + Cream ,την Clean me ,την οποία ξεχώρισα.Την χρησιμοποιώ καθημερινά,περίπου δύο μήνες,οπότε πλέον έχω διαμορφώσει μία ολοκληρωμένη άποψη. Αρχικά να σας πω,ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει κάποια συσκευή καθαρισμού στο παρελθόν,άρα δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις με άλλη. Η συσκευή λοιπόν,έρχεται σε αυτό το χαριτωμένο ροζ χρωματάκι σε μορφή σιλικόνης(δεν χρειάζεται ανταλλακτικά),με ένα καλώδιο φόρτισης και κοστίζει  20 ευρώ.Είναι εύχρηστη,εξαιτίας του μικρού της μεγέθους και φυσικά αδιάβροχη. Πως λειτουργεί; Με το πάτημα ενός κουμπιού και χάρη στην δόνηση που διαθέτει,καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνοντας μακιγιάζ,ρύπους και λιπαρότητα.Βρέχεις την συσκευή,τοποθετείς το καθαριστικό της αρεσκείας σου και κάνεις κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο και λαιμό.Επίσης υπάρχουν τρία επίπεδα έντασης,για να διαλέξεις αυτό που σε εξυπηρετεί.Μεταφέρεται εύκολα,είναι ιδανική γι

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips